Gemeente Heerlen

Heerlen, centrumgemeente van Parkstad Limburg, een stad met een boeiende historie. Na de sluiting van de mijnen herpakte de stad zich en vond ze zichzelf opnieuw uit als stad met veel ruimte voor cultuur en innovatieve idee├źn. Wij ondersteunden deze gemeente met een communicatiestrategie.

 
Gemeente Heerlen
 

Communicatiestrategie Heerlen Munt

Gemeente Heerlen onderzocht samen met vijf partners hoe ze op innovatieve wijze de participatie van inwoners kan bevorderen. Zo is het platform Heerlen Munt ontwikkeld: inwoners worden voor hun participatie binnen de gemeente beloond met cryptogeld. Die digitale munten kunnen ze bij lokale ondernemers uitgeven. Het project kwam tot stand met Europese subsidie en moet als voorbeeld dienen voor andere Europese steden. Wij stelden in 2020 een communicatiestrategie op waarmee Heerlen dit project kan introduceren, implementeren en positioneren.

Bestuurlijke advisering

In 2020 adviseerde Lysbeth den Dulk de interim-algemeen directeur en het college van B en W over de communicatie over het organisatieplan en de personele veranderingen.

Andere opdrachtgevers

Project A2 Maastricht

Project A2 Maastricht

Regionale Energie Strategie Maastricht-Heuvelland

Regionale Energie Strategie Maastricht-Heuvelland

Politie eenheid Limburg

Politie eenheid Limburg

HEEMwonen

HEEMwonen

Bekijk al onze opdrachtgevers