Stichting kom Leren heeft 20 basisscholen in de regio Maastricht-Heuvelland. De stichting heeft oog voor het talent van haar medewerkers en biedt hen een platform om expertises te delen. Dat is goed voor het onderwijs én de toekomst van kinderen.
Wij spraken met enkele medewerkers over hun passie voor het vak, over hun visie en ervaringen. Die verhalen brachten we met de campagne #InBeeld en #OnderwijsInCoronatijd in beeld.
Laten zien hoe het is om voor de klas te staan en om voor Stichting kom Leren te werken. Vertellen over het vak, je passie en ervaringen in het onderwijs. Om zo een steentje bij te dragen aan de profilering en positionering van Stichting kom Leren als werkgever. Dat is de insteek van de campagne #InBeeld.
In het schooljaar 2019-2020 haalden we tien verhalen op, waarvan er drie gingen over de impact van de coronacrisis op het onderwijs. Stuk voor stuk zijn het inspirerende, pakkende verhalen, die op social media enthousiast werden ontvangen. Ook in het schooljaar 2020-2021 brengen we weer nieuwe, bijzondere verhalen van (vak)leerkrachten en ondersteunende medewerkers in beeld.
En misschien wel het belangrijkste: enthousiaste medewerkers die graag hun verhaal willen delen met elkaar.
Sinds 2017 zijn wij de vaste communicatiepartner van Stichting kom Leren.
Lees meer over onze samenwerking met en ons werk voor Stichting kom Leren.