het team

Lysbeth den Dulk

communicatiestrateeg - directeur

Kay Jans

communicatieadviseur

Ank Quadackers

tekstschrijver

Ghislaine Schyns

communicatiemedewerker

Robert Lambrix

media-adviseur

Melanie Coenen

communicatieadviseur

“Als communicatiestrateeg adviseer ik opdrachtgevers over de positionering van hun organisatie, over de organisatie van de communicatie en over communicatie in tijden van crisis en verandering. Ik heb ruime ervaring met communicatie binnen het openbaar bestuur en semi-overheidsinstellingen. Ik ben sparringpartner voor bestuurders en directie, en treed op als perswoordvoerder en voorzitter van bijeenkomsten.”

“Ik zie mezelf als veelzijdig communicatieadviseur: ik adviseer, organiseer, coördineer, schrijf en pak aan. Om welke klus het ook gaat, ik ben betrokken van begin tot eind. Altijd gedreven en enthousiast, met de ambitie om het beste voor elkaar te krijgen. Bij alles wat ik doe, heb ik graag oog voor detail én voor mensen.”

“Personeels- en relatiemagazines, websites, jaarverslagen, beleidsdocumenten, flyers, brochures. Alle denkbare producties kan ik voorzien van een gepaste tekst. Die schrijf of redigeer ik, op basis van interviews of aangeleverde informatie. De woorden kies ik altijd zorgvuldig. Ze moeten immers passen bij de lezer. Het liefst verzorg ik het hele traject: van advies tot drukproef, inclusief de projectcoördinatie.”

“Als communicatiemedewerker adviseer en ondersteun ik bij de uitvoering van projecten voor onze opdrachtgevers. Ik stel plannen van aanpak op, maak en bewaak de planning, ontwikkel middelen, organiseer bijeenkomsten en ben in de uitvoering vaak het eerste aanspreekpunt voor klanten. Binnen ons bureau ondersteun ik personele, financiële en organisatorische zaken.”

“Ik vertaal strategie en beleid naar concrete middelen. Mijn focus ligt met name op online communicatie: ik ontwikkel websites, digitale nieuwsbrieven en jaarverslagen. Die ontwerp en bouw ik, en ik zorg voor de content – inclusief video en fotografie. Daarnaast adviseer ik organisaties over de juiste inzet van social media, help ik hen bij de uitvoering daarvan en zorg ik voor de mediawatching bij (crisis)opdrachten.”

“Als adviseur en organisator ga ik analytisch, planmatig en creatief te werk. Ik hou oog voor de wensen van de klant en kan snel de communicatiebehoeften van inwoners en andere betrokken doelgroepen doorgronden. Vanuit een helikopterview en zicht op het hogere doel van het project. Ik ben daarnaast een echte doener en ga iedere uitdaging met veel enthousiasme aan.”