het team

Lysbeth den Dulk

communicatiestrateeg - directeur

Kay Jans

communicatieadviseur

Ank Quadackers

copywriter

Ghislaine Schyns

communicatieadviseur

Robert Lambrix

(online) communicatieadviseur

Melanie Coenen

communicatieadviseur

“Als communicatiestrateeg adviseer ik opdrachtgevers over de positionering van hun organisatie, over de organisatie van de communicatie en over communicatie in tijden van crisis en verandering. Ik heb ruime ervaring met communicatie binnen het openbaar bestuur en semi-overheidsinstellingen. Ik ben sparringpartner voor bestuurders en directie, en treed op als perswoordvoerder en voorzitter van bijeenkomsten.”

"Luisteren, signaleren, adviseren, coördineren, schrijven en organiseren. Ik ben een veelzijdige, gedreven communicatieadviseur met een strategische blik en een pragmatische aanpak. Het liefst begeleid ik communicatietrajecten van A tot Z, van advies tot en met de uitvoering. Ik heb veel ervaring met project- en omgevingscommunicatie en werk graag in een dynamische omgeving. Anderen typeren mij als toegankelijk, betrokken en flexibel. Daarbij leg ik gemakkelijk verbinding met mensen op verschillende niveaus."

“Relatiemagazines, brochures, persberichten, visie- en beleidsdocumenten, brieven, websites, jaarverslagen. Ik interview, schrijf en redigeer voor alle mogelijke tekstproducties. Vaak verzorg ik het hele traject: van advies tot drukproef, inclusief de projectcoördinatie. Ook schrijf ik regelmatig speeches voor burgemeesters en bestuurders. Een verhaal dat is toegeschreven op de spreker, het evenement, het moment en de (lokale) actualiteit. Een verhaal dat altijd boeit en beklijft.”

“Met een scherpe blik, gevoel voor de omgeving en betrokkenheid bij de organisatie voorzie ik onze opdrachtgevers van communicatieadvies en -ondersteuning. Ik pak graag aan en heb oog voor detail, waarbij ik het grote geheel niet uit het oog verlies en overzicht houd. Ik ben ambitieus en ga steeds voor het beste resultaat. Ik heb er plezier in om samen met collega's in een project doelen te behalen en daar vanuit communicatie een bijdrage aan te leveren.”

“Ik vertaal strategie en beleid naar concrete middelen. Mijn focus ligt met name op online communicatie: ik ontwikkel websites, digitale nieuwsbrieven en jaarverslagen. Die ontwerp en bouw ik, en ik zorg voor de content – inclusief video en fotografie. Daarnaast adviseer ik organisaties over de juiste inzet van social media, help ik hen bij de uitvoering daarvan en zorg ik voor de mediawatching bij (crisis)opdrachten.”

“Als adviseur ga ik analytisch en planmatig te werk. Ik denk strategisch met de klant mee en maak de vertaalslag naar een heldere communicatievisie/-plan. In de uitvoeringsfase treed ik op als projectleider, waarbij ik oog houd voor het (hogere) doel, de voortgang en de klantrelatie. Ik ben daarnaast een echte aanpakker en ga iedere uitdaging met veel enthousiasme aan.”